domingo, 3 de enero de 2016

O meu cuarto




O MEU CUARTO

Eu teño na miña casa
un cuarto só para min:
nel gardo soños sen tasa
e fantasías sen fin.

No meu cuarto hai un balcón,
un mecano e mais un tren.
E un cabalo de cartón
que galopa moito e ben!

O meu cuarto é un misterio,
é un mundo pequeniño.
E ten morneza de colo
e tenrura de aloumiño!

O meu cuarto é unha illa
no vasto mar da cidade,
ouh porto de marabilla,
refuxio da intimidade...!

Mais a miña intimidade
precisa ser compartida.
A vida ten que entrar nun
para que un entre na vida!

Manuel María: As rúas do vento ceibe.(1979)


MI  HABITACIÓN
Yo tengo en mi casa
un cuarto solo para mí:
en él guardo sueños sin tasa
y fantasías sin fin.

En mi cuarto hay un balcón,
un mecano y un tren.
Y un caballo de cartón
que galopa mucho y bien!

Mi cuarto es un misterio,
es un mundo pequeñito.
Y tiene tibieza de regazo
y ternura de cariño!

Mi cuarto es una isla
en el vasto mar de la ciudad,
oh puerto de maravilla,
refugio de la intimidad...!

Mas mi intimidad
precisa ser compartida.
La vida tiene que entrar en uno
para que uno entre en la vida!

Manuel María: As rúas do vento ceibe. (1979)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tu opinión me interesa. Es tuya.