lunes, 12 de diciembre de 2016

No tengo ganas de ti



NON TEÑO GANAS DE TI

Fai o favor, vai liscando.
Provócasme inapetencia.
Vas a saco pola vida,
con ese xeito de andar
que arrasa con todo,
hormonas, piercing
e camiseta axustada.
Mais cando falas,
convérteste en sapo,
reduces as palabras
a sílabas descosidas.
E a min, meu little boy,
ponme a mil esa boca
cunha curva tan suave,
mais non me abonda
se detrás deses labios
non ofreces máis nada
que tres ou catro frases
tan falsas como as pelis
de malotes supercachas
con bíceps de deseño
e lingua de estropallo.

Carlos Negro: Penúltimas tendencias. Ed. Xerais, 2014.


Traducción al español, por Uol Free

NO TENGO GANAS DE TI

Hazme un favor, lárgate.
Me provocas inapetencia.
Vas a saco por la vida,
con esa forma de andar
que arrasa con todo,
hormonas, piercing
y camiseta ajustada.
Mas cuando hablas,
te conviertes en sapo,
reduces las palabras
a sílabas descosidas.
Y a mí, mi little boy,
me pone a mil esa boca
con una curva tan suave,
mas no es suficiente
si detrás de esos labios
no ofreces nada más
que tres o cuatro frases
tan falsas como las pelis
de malotes supercachas
con bíceps de diseño
y lengua de estropajo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tu opinión me interesa. Es tuya.